söndag 1 februari 2009

Error - you have to write a new post

Usch vad irriterande. Jag hade skrivit ett långt inlägg om vad jag gjorde igår och så. Skrivit, ordnat med länkar, lagt in bilder, taggat, satt rubrik - allt klart. Publicera inlägg - error.

Så nu orkar jag inte skriva om allt. Det får bli i punktoform:
Jag och Bella till Sthlm, gick i Gamla Stan.
Gick till slottet såg vaktavlösningen - töntig ceremoni.
Medioker lunch på café i Gamla Stan som kunde utnyttja sin lokal bättre.
Ner till stan och kika på dyra kläder kring Stureplan.
Till Chinateatern
Såg The Producers Det våras för Hitler - bra musikal, Claes Malmberg mycket bra!

Kan väl tänka mig och lägga in en bild från vaktavlösningen. Men annars är jag sur nu, funkar det inte att lägga upp det här inlägget så skiter jag i det!

Inga kommentarer: