onsdag 11 februari 2009

Intressant föreläsning av Google

Vi hade idag en mycket bra och intressant föreläsning. Google var här och berätta lite. Dels var det intressant eftersom det baar är det helt enkelt. Men sen var det ju även intressant eftersom mitt slutprojekt har handlat om sökmotorsoptimering. Så det var två flugor i en smäll kan man säga.

Nu sitter jag kvar i skolan och tänkte göra färdigt mitt slutprojekt. Klockan 19 ska jag trolla på en 60-års fest här vid Odenplan så därför kändes inte så aktuellt att åka hem, har fått sitta i skolan hela dagen med kavaj och skjorta och känt mig väldigt viktigt....

Efter trolleriet blir det snabba puckar till centralen och sätta sig på tåget hem mot Uppsala. Väl i Uppsala blir det att snabbt åka hem och byta om för att bege mig till fotbollsträningen i Diös hallen. Ska bli riktigt kul att lira lite!

Inga kommentarer: