onsdag 25 februari 2009

Onsdag

På fredag ska vi ha opponering i skolan. Jag ska opponera på J Nyströms arbete som handlar om social workout och hur SATS skulle kunna göra om sin webb. Han ska opponera på min. Flera i klassen sa: "Det enda jag hoppades var att inte J Nyström skulle opponera på mig"....jag fick han. Ska bli intressant ändå att höra vad han säger, han har ofta rätt smarta idéer och kommer med konstruktiv kritik vilket ju är meningen med själva opponeringen. Nu gäller det för mig att hitta så mycket som möjligt att klanka ner på hans förstudie =)

I övrigt så har jag hållt på idag med att jobba lite med den nya webben för Onepair. Det nya systemet är fruktansvärt bra och jag tror det här kan bli bra, sen gäller det bara att få ut lite marknadsföring för det hela. Den nya webben kostar, nu gäller det att även få intäkter!

Snart ska jag laga hemlagad pizza med kyckling, salsa och avocado. Sen ikväll har jag fotbollsträning.

Inga kommentarer: