lördag 28 februari 2009

Igår vårkänslor - idag vinterkänslor

Igår skrev jag om vårkänslor men att det lika gärna kunde snöa imorgon (läs idag). Ack så rätt jag hade. Dagen började rätt bra och det såg ut att kunna bli en fin efetrmiddag då jag skulle iväg och se på träningsmatchen mellan Sirius och Västerås SK. Men precis då matchen skulle dra igång så kom en rätt så rejält snöoväder. Så jag stod där i snön och frös under de två timmar matchen spelades. Sen åkte jag hem och skrev ett referat som blev lite bättre än förra veckans (då jag ju inte såg matchen).

Läs mitt referat mellan Sirius och Västerås SK här!

Nu ska jag försöka styra upp någon middag och sen får vi se vart det bär av. Är riktigt sugen på utgång men har inte helt lyckats styra upp något än. Alla man pratat med ska på födelsedagsfest, klassfest eller inflyttningsfest och det känns kanske inte som att jag kan haka på dit...så vi får se vad som händer helt enkelt!

Inga kommentarer: