tisdag 24 februari 2009

Nya böcker och ny mobil

Stack ner på stan för att utnyttja mitt presentkort hos LundeQ nu på bokrean. Hittade på tre stycken böcker. En svensk-engelsk ordlista, en svensk synonymbok och en kokbok. Stod och trängdes bland alla de andra inne i affären och köade ett bra tag för att få min tre nya inköp. Riktigt härligt.

Sen drog jag även förbi 3-affären. Har haft min mobil ett bra tag nu och det börjar bli dags att förnya mitt abbonemang. Slutade med att jag skaffade en ny mobil. En SonyEricsson W595. Den kommer jag ha nu fram tills oktober då jag får skaffa en helt ny mobil då det är dags för abbonemangsförnyelse!

Kanske var onödigt att skaffa en ny nu, men jag betalar endast 69:-/mån fram tilsl oktober och då får jag en helt ny! Plus att den mobil jag har nu har strulat lite med handsfreekoppling och kameran är inte så dåligt. I vanlig ordning får min lillasyster min gamla mobil =)

Inga kommentarer: