fredag 13 februari 2009

Fredagen den trettonde är min favoritdag!

Fredagen den trettonde februari 2009 kommer jag att komma ihåg länge! Otursdagen blev en turdag för mig och jag gjorde min förmodligen bästa och roligaste show någonsin!!

Jag var och trollade för Östgöta Enskilda Bank i deras lokaler vid Kungsträdgården i Stockholm. Jätte fina lokaler och i min lilla loge hade jag en fantastiskt utsikt över kungsträdgården.

Jag gick in, gjorde min grej och det var bra! Riktigt bra! Det är så fantastikt när publiken är bra, riktigt riktigt fantastiskt! De var väl runt 25 stycken vid två långbord och man kunde skämta med de o de tog det på rätt sätt, de applåderade för varenda sak och de var erkligen med på noterna! Alla mina tricks gick också smärtfritt!

Efteråt fick jag stående ovationer och delade ut flera visitkort så förhoppningsvis kan detta leda till ännu mer!

När jag skulle till centralen sen hade jag bråttom då det var ett tåg som gick 22.11 och nästa en timme senare. Jag var helt säker på att jag skulle missa det men det var någon minut försenat och jag sprang på det som sista passagerare då dörrarna smällde igen. Väl på tåget hade jag inte köpt någon biljett och var beredd på att få betala 120 kronor, men jag testade visa upp mitt pendlarkort och det gick bra ändå.

Så fredagen den trettonde är numera min favoritdag!



I logen precis innan minuterna innan mitt uppträdande.

1 kommentar:

Gassan Jaber sa...

Kulan de är du som får publiken att bli så bra ;)