onsdag 4 februari 2009

New York, New York!

Det är mäjligt att någon redan har sett det här till höger på min microblogg, men jag tar det här också. Igår bokade jag biljetter, nu blir det New York i maj!

För ett par månader sedan så fick jag ett vykort på posten. Framsidan bestod av en bild på min kusin och hennes fästman och det stod att de skulle ut och resa nu igen.

Vykortet var en bröllopsinbjudan och bröllopet skulle ske den 23 maj i Central Park, New York. Ända sen jag fick inbjudan har jag väldigt gärna velat åka. Dels har jag aldrig varit i New York och vill åka, men framförallt för att en sån här sak verkligen är once in a lifetime opportunity. Bröllop i Central Park vill jag inte missa!

Så igår bokades resan, jag åker tillsammans med min kusin (brudens bror) och blir där i fem nätter. Två biljetter tur och retur för 7200:- var väldigt billigt! Nu gäller det bara att hitta något hotell som inte kostar allt för mycket men som man kan bo på!

Inga kommentarer: