söndag 22 februari 2009

Söndag

Då var det söndag och sista dagen för mig bil. Veckan har gått fort och jag har ändrats lite grann i visst tänk kan man väl säga. Tidigare när jag inte hade körkort så skyllde jag ifrån mig (kanske) och sa att jag aldrig direkt haft något behov av bil och att man ju lika gärna kunde cykla rnut om i stan. Denna vecka med bil har varit fantastisk! Bara en sån grej att kunna åka och handla på typ Willys istället för Konsum nere på gatan (som är Uppsala dyraste affär) har varit sååå skönt. Det är rätt sjukt om man jämför vissa priserna de affärerna emellan.

Såna här småsaker bara som man äter dagligen (typ frukost).
Valio vaniljyoghurt på Konsum: 24,90:- på Willys: 16,90:-
Brämhults färskpressad juice på Konsum: 34,90:- på Willys 23,80:-

Det är rätt så stora procentskillnader...

Igår trollade jag på Birger Jarl på en privatfest. Jag kan väl inte påstå att det var mitt bästa gig men långt ifrån mitt sämst. Det gick bra tyckte jag, och jag hoppas publiken också tyckte det.

Däremot en grej jag börjat tänka på är att jag kanske måste byta ut min show lite. I alla fall på vissa tricks och delar. Jag vet att det var tre personer i publiken som sett min show tidigare och då har de sett exakt samma tricks och exakt samma skämt.

Funderar på om jag ska ta med mig extra tricks till mina shower och anpassa showen lite efter om jag känner igen någon eller så. Så kan man byta ut lite smågrejjer iaf. Får se!

Efter min show körde jag hem, böt om och mötte upp med Mirjam, Emma och Erik. Vi gick först till Bowlaget och körde en snabb runda (jag vann), sen bar det av till Saluhallen och Platina. Det blev en schysst kväll helt enkelt!

Nu ska jag vila några timmar innan det är dags att hämta upp la familia på Arlanda.

Inga kommentarer: