torsdag 12 februari 2009

Inskickat slutprojekt - nu ska det firas!

Idag blev mitt slutprojekt klart och inskickat! Det ska jag nu fira med lite öldrickande och en liten utgång på Stockholms Nation tillsammans med Croner!

Blev nöjd med mitt arbete, väldigt nöjd. Hoppas bara att lärarna tycker det blev bra också! Efter att jag skickade in det gick jag på stan med Sebbe ett tag och sen gick vi och tog en fika på Güntherska. Latte och wienerbröd.

Sen åkte jag och packade strumpor och raka vägen hem. Nu kommer strax Croner och så får vi se hur kvällen blir!

Igår var jag förresten och trollade lite vid Odenplan på en 60 årsfest med 6 personer. Det blev väldigt bra och det tyckte det var kul att jag kom! Imorn ska jag iväg och trolla på Östgöta Enskilda Bank i Stockholm. Idag fick jag även ett till trollerijobb nästa vecka på en fest. Om hösten var dålig rent jobbmässigt så har 2009 börjat väldigt bra!

Inga kommentarer: