fredag 27 februari 2009

Vårkänslor

Idag fick man årets första vårkänslor då solen blottade sig ordentligt (iaf över Odenplan). Det händer något med människan då solen kommer fram och börjar värma. Man ser folk gå till Seven Eleven och köpa kaffe utan jacka. Utanför Non Solo Bar sitter folk på uteserveringen och äter lunch (de sitter iofs där ute typ året runt fast nu utan filtar). Det är bara att hoppas att vädret fortsätter och att allt slask kan smälta och det blir fint nu. Däremot kanske man ska tänka på att det ännu bara är februari och det kan egentligen snöa imorn.

Dagens opponering gick bra. jag fick överraskande mycket positiv feedback för mitt arbete vilket var mycket kul. Det var en bra och intressant dag och alla sex som var med på opponeringen hade gjort bra arbeten och det var kul att höra! De som opponerade gjorde det också bra. Den enda som kanske gjorde en lite sämre opponering var väl jag själv kan jag tycka i efterhand. Tror jag hade fattat det hela lite fel, men det var iofs min första opponering så det får vara okej!

Ikväll blir det lugn hemmakväll och imorn ska jag upp och gymma och sen gå och se träningsmatchen mellan Sirius och Västerås SK. Ska förmodligen också skriva matchreferat sen efteråt. Imornkväll blir det förhoppningsvis utgång. DJ:n Stonebridge kommer till BJ och jag ska försöka ta mig dit. Sen så spelar ju Sebbe också såklart!

Inga kommentarer: