lördag 7 februari 2009

Och vinnaren är...Gustav Kullander!

Så blev det! Riktigt kul faktiskt! Jag vann för bästa individuella akt i Stadsmästerskapen 2009 som arrangerades av Västerås Magiska Klubb.

Det var två tävlingsmoment. Det var en lagtävling där de olika klubbarna bedömdes för sin akt. Jag tävlade med Per Johan Råsmark och vi körde väl egentligen bara två enskilda nummer. Vinnarna av lagtävlingen blev Örebro som hade satsat ordentlgit och gjort en riktigt akt som de tävlade med. Men jag vann alltså för min individuella akt och fick en blombukett samt en extra stor trollstav där det stod: "Stadsmästerskapen i Västerås 2009".

Min akt var av blanka kort med en signatur som hoppade och for runt på massa ställen, en riktigt bra akt som jag hade gjort om lite till tävlingen. Kommer nog fortsätta med denna omgjorda variant även i fortsättningen skulle jag gissa på!

Nu ska jag vila ett par timmar och sen iväg till Birger Jarl där jag ska köra mingeltrolleri mellan 21-22.30. På plats kommer även artisten som släppte skivan "Och vinnaren är..." finnas och uppträda, Veronica Maggio.

Det blir säkert kul!



2 kommentarer:

Gassan Jaber sa...

GRATTIS!! Kör hårt ikväll!!!

Michelle sa...

Grattis Grattis kusin vitamin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!