onsdag 4 februari 2009

Fotbollsstart

Idag är det dags för starten på försäsongen. Klockan 21.30 ska jag ta mig till Diöshallen och lira boll igen. Ska bli kul. Känner mig riktigt sugen på att spela fotboll, hoppas bara att det kommer folk så jag kan leda en ordentlig träning. Jag fungerar ju lite som allt i allo nämligen.

För att ladda upp har jag ätit en stor portion spaghetti och köttfärsås och druckit mjölk. Just nu skulle jag inte kunna springa en meter men förmodligen har maten lagt sig tills träningen börjar om cirka två timmar.

1 kommentar:

Michelle sa...

Grattis grattis kära kusin till körkortet och bokade biljetten till New York=) Vad avundsjuk jag blir för just de två sakerna jag vill göra just nu (nog för att jag haft mitt svenska körkort i 6 år men det hjälper ju inte här;) Och New York har jag inte råd med, kollade priser dit nyligen och jag kan flyga dit för ca 100 dollar men där tar nog mina pengar slut. hihi sköt om dig kram