måndag 2 februari 2009

Skit Tre!

Jag har ofta hört andra säga det, men jag har ändå aldrig riktigt varit den som klagat. Men nu är jag inte nöjd på Tre. Sedan klockan 14 har min mobil inte funkat nånting. Jag har täckning men det går inte att ringa eller göra nåt, och ingen kan ringa till mig.

När man ringer till kundservicen så sa de att de är problem i Uppsala för tillfället. Men det var vid klockan 14, det funkar ännu inte. Nu tar jag steget och säger jävla skit Tre!

I övrigt så har jag cruisat runt lite i lånad bil från föräldrar =) Kändes riktigt kul och nice, gled runt och lyssnade på Thomas Rusiaks Hiphopper. Ända sen jag hörde den första gången så har jag tänkt att just den låten ska jag lyssna på precis när jag fått körkort.

Sen nu ikväll hade vi årsmöte med Uppsala Magiska Bröder och jag blev vald till vice Ordförande.

Inga kommentarer: