tisdag 10 februari 2009

Jag tror jag är klar nu!

Jag tror att mitt slutprojekt är klart nu. Jag hoppas det. Jag hoppas jag har gjort och tänkt rätt när jag gjort arbetet.

Jag är iaf väldigt nöjd med mitt arbete och det har varit väldigt intressant och lärorikt. Ska försöka ordna upp någon sorts slide här och visa lite punkter från mitt arbete!

Efter min seger i Stadsmästerskapen i Trolleri så for jag ju till BJ och trollade lite. Det blev bra! Alla verkade uppskatta det och publiken var bra. Sen då det öppnade för allmänheten och det kom mer och mer folk som även blev mer och mer berusade så blev det lite svårare. Men vid halv elva var jag klar och det var en snabb en och en halv timma som rann förbi. Kul va det!

Mitt projekt nu efter slutprojektet blir att försöka anpassa mina analyser och min research på den nya sidan vi ska bygga. Vi har faktiskt accepterat ett bud hos en webbyrå som ska ordna upp hela sidan åt oss. Nu blir det en betydligt skönare scen för oss bakom kulisserna att arbeta i. Det ska bli spännande! Då hoppas jag att du vet vart du köper dina strumpor på nätet!

Inga kommentarer: