torsdag 8 januari 2009

The vardag is back!

Nu har skolan dragit igång (och det riktigt på allvar!) och det känns skönt! Vardagen är tillbaka. Imorn ska jag träffa min kollega till onepair.se och diskutera massa och lägga upp massa jobb. Vi har rätt mycket framför oss! Jag ska även lägga upp mitt slutprojekt i skolan som så att jag kopplar det till onepair och på det sättet även kan få nytta av det!

Nu när man har fullt upp igen så kan man sen verkligen njuta av att vara ledig. Man kan ta tillvara på sin tillvaro på ett helt annat sätt tycker jag. Det är ju riktigt skönt att vara ute vid fint väder. Antingen om man går ut och går eller åker långfärdsskridskor, åker skidor eller egentligen vad som helst. Det gäller ju att göra saker. Man säger ju att livet är kort. I alla fall säger alla som är gamla det. Men om man tänker efter så är ju livet ganska så kort. Man är ju i alla fall död betydligt längre än vad man lever.

Så just nu gillar jag att ha fullt upp, men då kan jag även njuta ännu mer när man är ledig!

Inga kommentarer: