måndag 19 januari 2009

Shoot Ogawa seminarium

Läste på min vän Gassans blogg att det här tydligen var jag när jag var sjuk. Tyckte det var lite kul =)



Hur var då seminariet med Shoot Ogawa igår? Jo det var fantastiskt bra! Han är en väldigt duktig teknisk trollkarl, väldigt duktig. Om man får svenska proffessionella trollkarlar som John Houdi och Johan Ståhl att bli förvånade så är man duktig! Det mest fantastiska med herr Ogawa var att vi andra vet ju hur han gör. Vi vet ju hemligheterna med tricken han visar, men vi fattar ändå inte hur man lyckas. Helt sjukt duktig var han!

Efter två och en halv timme var jag fem dvd:s rikare eller 1 500 kronor fattaigare (beror på hur man ser det).

Avslutningsvis så kan man väl säga att det är så här man lär sig hur man gör som trollkarl och inte genom ett tv-program som går på femman!

1 kommentar:

Gassan Jaber sa...

Haha, du måste nog hata de där programmet som går på femman!!

Jag tycker du är bättre än han på femman!