onsdag 28 januari 2009

Jag kan ha vunnit

Jag vet inte om det är något man ska prata om egentligen, för vanligtivs när det händer så kan ens omgivning runt omkring förändras. De kan be om saker och vilja ha. Egentligen kanske jag inte ska berätta...men va fan. Det verkar som om jag har vunnit väldigt mycket pengar, dessutom har jag gjort det flera gånger i veckan under flera månaders tid. Jag kan vara miljonär!

Eftersom vi till Onepair har mailadress med info och order i början så får vi hur mycket spam som helst till inboxarna med lockelser om att man har vunnit! Sen att man inte hade en aning om att man var med i ett kanadensiskt lotteri spelar inte så stor roll, jag vann ju!

Jag undrar hur många som verkligen går på de spammailen? De måste ju onekligen vara rätt många eftersom vi får vinstmail flera gånger i veckan och skulle ingen klicka sig in på mailen skulle de ju inte heller skickas. Jag undrar hur många som verkligen tror att de har vunnit? Vore intressant om det fanns någon fakta på det!

Hur som helst så har det varit en riktigt bra dag pluggmässigt och jag kommer fortsätta köra lite till. Har även passat på att färdigställa designen på min egen hemsida gustavkullander.se och meckat ihop en schysst, snygg och stilren design. Nu gäller det bara att koda ihop den så det blir som jag vill att det ska bli, så som det ser ut just nu i Photoshop! Det är ju dock där jag har tappat lite kunskaper och hänger upp mig på vissa stället, men det ska nog lösas på ett eller annat sätt.

Helst av allt skulle jag vilja implementera sidan i ett färdigt CMS, bara att jag då måste ha tillgång till en databas som tillåter exempelvis wordpress. Ja ja det blir nog bra så småningom. Min tillfälliga webbsida får funka än så länge....

Nu är det dags att laga mat snart och plugga vidare. byebye

Inga kommentarer: