söndag 11 januari 2009

En fullspäckad helg!

En härlig helg med mycket träning, umgänge och knappt någon tristess alls. Så kan man sammanfatta den gågna helgen för min del. Igår såg vi på The Wrestler med Mickey Rourke i huvudrollen. Faktiskt en väligt bra film och det ryktas om Oscarsnominering för just Rourke.

Idag blev det ett gympass med Croner på förmiddagen och sedan drog jag med Tom hem till Jens och såg på Manchester United-Chelsea. 3-0 till United och en riktigt bra match. Nu ser jag faktiskt också på fotboll. Osasuna-Barcelona på TV4 Sport. Jag har varit väldigt dålig på att följa Barca under den gågna säsongen, trots att det är mitt favoritlag. Det har bara blivit så. Har varit rätt dålig på att följa fotboll överlag känns det som. Ska försöka få en bättring på det!

Men nu börjar en ny vecka och för min del blir det att jobba med slutprojektet vi har. Jag har tänkt att jag ska göra en förstudie för att se hur vi kan få fler besökare till Onepair genom att sökmotorsoptimera sajten och enbart jobba med att komma högt på den organiska träfflistan hos Google. Det är väl min tanke, sen måste jag bara få det godkänt av mina handledare under ett handledningsmöte under veckan.

Nä, nu ska jag försöka följa matchen här och sen blir det sängen!

Inga kommentarer: