söndag 4 januari 2009

I jakt på praktik

Nu har jag påbörjat jakten på min sista praktikplats. Den 29 mars påbörjas vår sista prkaitk och den pågår i tio veckor. Nu under kvällen har jag gått igenom de olika webbyrårer, kommunikationsbyråer, reklambyråer och andra mediabyråer som finns omkring Uppsala och kollat in vilka som känns intressanta samt sparat deras kontaktuppgifter.

Tänkte även kika in större företag som har informations/kommunikationsavdelningar för eventuell praktik. Även tidningar och liknande saker.

Om någon har tips på något företag eller så. Eller om man har kontakter på företag som kanske skulle kunna vara inressanta för mig så får man gärna meddela detta!

Idag har jag åkt långfärdsskridskor för andra gången i mitt liv (igår var första). Det har gått bra och är rätt skönt, men jag blev lite trött idag. Kan också bero på att jag var ute igår, kom i säng runt 04 och gick upp vid kvart i nio...

Inga kommentarer: