onsdag 28 januari 2009

Sömnlös i Luthagen nr 2

Jag tycker det är härligt när man legat vaken ett tag och tänker för sig själv: "Jaja, dags att gå upp snart". Tittar på klockan och ser att den är 01.20 - då vet man att det kommer bli en bra natt!

Jag har skrivit det förr här men jag skriver det igen, jag har sömnproblem. Har alltid haft det och får det i perioder.

Nu är klockan strax åtta och jag har suttit och pluggat i ungefär en timme, ska ta lite frukost nu och några kannor kaffe så ska man nog kunna fortsätta hela dagen...

3 kommentarer:

Gassan Jaber sa...

Sluta drick kaffe hela tiden så kanske du somnar ;)

eller jag vet, du kanske kan trolla dig själv till sömns, de hade jag gjort om jag kunde bruka magi så som du! =)

DJ eighth wonder sa...

Hahaha, what he said!

Gustav Kullander sa...

mm tack för tipset gassan, du är väldigt fyndig du =)