tisdag 13 januari 2009

Skola och jobb i ett

Det är rätt kul med allt nu! Sen jag köpte gymkortet har jag varit på gymet i sju av åtta dagar. Resterande tiden av dagen har ägnats åt plugg och jobb. det roliga nu är ju att när vi har slutprojektet så har ju plugg vävts ihop med jobb.

Jag ska göra en förstudie om Onepair.se och hur vi ska göra om vår hemsida. det jag främst ska titta på är hur vi ska sökmotorsoptimera den samt göra den så användarvänlig som möjligt! Det känns kul och motiverande! Samtidigt blir det ett test för mig själv att se hur mycket man verkligen kan! Har börjat komma igång lite halvt nu i alla fall och jag har kokat ihop några riktigt bra (tycker jag själv) idéer som jag kommer beskriva mer om senare!

I övrigt så letar jag efter inbjudningar till Spotify och om någon har får den gärna dela med sig! Står på en väntelista men det kan ju ta ett tag tyvärr.

Avslutningsvis måste jag passa på att fortsätta spridningen av Internets just nu hetaste videoklipp! Det är den nya reklamfilmen för Heineken som fått en helt otroligt spridning på webben. Här är den i alla fall =)

5 kommentarer:

DJ eighth wonder sa...

Jag har en spotify invite. Skicka ett mail till mig så fixar jag det. Peeeeaaaceeeee

Anonym sa...

gustav, bjud in mig sen!

Gustav Kullander sa...

och vem är kungen??

Anonym sa...

jag vill också kunna göra sådär, kan gamla mamma få en kurs???

Gustav Kullander sa...

gamla mamma vill kunna göra hur då?