torsdag 1 januari 2009

Ut med det gamla och in med det nya

Sådär, då har man överlevt 2008 också och går in mot ett nytt år av osäkerhet, terroristattackshot, nya dödliga sjukdomar och annat....kul!

I vanliga fall hade väl jag suttit med pekfingret dragandes mot en pizzeriafolder, men det blev rätt så lugnt igår så. Eller lugtn och lugnt, men tillräckligt lugnt för att jag mår fint och inte behöver en pizza som sen ger mer ångest än själva bakfyllan.

Jag trollade vilket gick bra. Enda överraskningen för mig var att det var en australiensare på festen så jag var tvungen att trolla på engelska. Har ju gjort lite bordstrolleri och annat på engelska förut, men aldrig riktigt de här tricken. Men det gick betydligt bättre än väntat och jag lyckades få med en del skämt ändå, dock kanske inte lika många som vanligt.

Hur som helst så blev det en bra nyårsafton som vi fick ha, dock utan raketer. Vi var ju ute på landet och grannen hade hundar. Så vi körd een liten sista april nyårsafton eller vad man ska kalla det. Vi körde en brasa.

För exakt ett år sedan så lanserade jag min hemsida www.gustavkullander.se och idag kan jag berätta att jag lanserar min nya hemsida. Eller okej, den är inte färdig än. Men i väntan på att hela sidan ska bli klar så har jag gjort en uppdatering vad gäller design och innehåll. Har lagt ut en tillfällig startsida. Men det nuvarande utseendet kommer ligga till grund för hur hela sidan är tänkt att se ut sen när allt är klart.

Sidan kommer bli klar, måste bara sätta mig in lite i Dreamweaver så jag kommer in i det igen (har ju glömt bort en del).

Gör iaf sidan ett besök på www.gustavkullander.se och om man vill så kan man ju droppa en kommentar om man har förslag för något, jag vet inte. God fortsättning på det nya året iaf!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja, kollade precis in din hemsida. Ser att du går mot det stilrena hållet med fokus på schyssta bilder. Jag gillar det, speciellt loggan. Kunderna kommer rasa in nu när de taggiga böjarna är ett minne blått. See you in School! /Pete

Lily sa...

I love your article. you can visit my website
spotify premium apk offline mode

Danny Danials sa...

Try this new app Meme Generator PRO Apk : which is most trending now.