lördag 3 januari 2009

Släng in Dirk Kuyt i fängelset istället!

För några dagar sedan så skrev jag ett inlägg angående Steven Gerrards misshandelsincident. Inlägget länkades till en Aftonbladet artikel och Aftonbladet artikeln länkades ihop med min blogg... Besöksantalet på min blogg har den här veckan ökat med 144 procent jämfört med veckan innan... man kanske ska fortsätta länka till artiklar och blogga om dem. I alla fall om man vill ha mycket besökare och läsare som klagar på ens stavning, inlägg och personlighet....

Hur som helst, imorse vaknade jag vid 05.45, ladda med frukost, satte på sig understället och fixa ihop utrustningen. Idag ska jag åka långfärdsskridskor för första gången! Pappa har velat få med mig länge och som jag skrivit under hösten har jag ju samlat in sjukt mycket vuxenpoäng i år, så varför inte fortsätta? Att jag vaknade 05.45 hade egentligen ingenting med det hela att göra, jag bara vaknade då ändå och kunde inte somna om... För övrigt kan jag konstatera att man inte är särskilt sexig i underställ (som även ni kan se).

Förresten, jag varken tror eller vill att Steven Gerrard kommer få fängelsestraff. Däremot skulle man kunna slänga en annan Liverpoolspelare i finkan, Dirk Kuyt. Inte för att han har gjort någonting direkt. Det är bara det att jag har något emot han. Dels har han ett väldigt fult namn och så har han ett opassande utseende till sitt namn. Han kanske kan ta Gerrards straff istället?

4 kommentarer:

Anonym sa...

I år..?!

Gustav Kullander sa...

I år vaddå?

Anonym sa...

"jag ju samlat in sjukt mycket vuxenpoäng i år"

Det gick snabbt!

Gustav Kullander sa...

aaah sorry...mena såklart förra året..har inte riktigt hängt me här