lördag 10 januari 2009

Mikroblogg igång

Igår bar det av till Birger Jarl på kvällen, eller beee-jaaay som man också kan säga. Det var bara jag och Bella som drog dit, lite annorlunda att bara vara ute med henne, men det var kul!

Men jag är pigg ändå i vanlig ordning och har ägnat hela dagen åt storstädning här hemma. Snart ska jag även dra iväg och gymma med mr fitness Daniel Croner. Sen bestämde vi oss för att hänga lite ikväll också och vi ska väl bara ta det lugnt och kolla film och käka något gissar jag.

Har upptäckt det roliga med mikrobloggning nu! Skaffade ett konto på Bloggy och har börjat lära mig lite smått. Jag undrar om jag på något sätt kan länka ihop mikrobloggen med den här? Jag kan i alla fall länka ihop den här bloggen med mikrobloggen. Ska läsa runt lite och försöka fixa!

Nu ska jag bli om möjligt (ja det är nog ganska möjligt!)än mer uppdaterad inom web 2.0!

Inga kommentarer: