onsdag 14 januari 2009

Bildårskrönika 2008

Nu har ju det nya året kommit och jag är väl kanske lite sent ute med en årskrönika egentligen. Men hur som helst så tänkte jag dela med mig av en liten bildårskrönika från 2008. Det här är min bildårskrönika från år 2008.

Det är två olika små videoklipp med bilder som jag mixat ihop mest på kul. Det är i alla fall bilder på mig i olika situationer från år 2008, allt från en middag hemma hos mig till en nattklubb i Orlando. Musiken i båda klippen har jag snott från Sebbe och jag hoppas det var okej ;)

ps. Anledningen till att det är två årskrönikor är för att tjänsten jag gjort det i bara erbjuder 30 sekunder gratis. Då jag inte ville lägga några pengar nu så kände jag för att göra så här istället =)



3 kommentarer:

DJ eighth wonder sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
DJ eighth wonder sa...

Haha, klart du ska ha Symbiosis som musik! Schyssta bilder!

Anonym sa...

Coolt bildspel! Schysst musik