torsdag 18 juni 2009

Midsommar

Nu har jag packat ner mina saker och är snart redo att åka mot Upplands Väsby. Där ska jag hämta upp Peter och Lena sen ska vi köra ut mot Stockholms skärgård där vi tillsammans med 10 andra har hyrt ett hus över helgen för att fira midsommar.

Ska bli riktigt, riktigt kul. Det är bara att hoppas att vädret blir bättre än vad det har varit senaste veckan. Men tydligen skulle det ju regna lite grann imorn med...tyvärr.

Med mig på resan har jag kläder och sånt som behövs. Sen har jag med kamera, laptop plus mobilt bredband (för spotify), ipod plus högtalare, fotboll samt min nyinköpta fiskeutrustning. Eller ja, jag köpte den faktiskt i Florida i september, men nu blir det första gången jag använder den i alla fall. Funderar på fall man ska chansa att inte köpa med någon mat och bara satsa på att få upp sin egen mat...

tror jag väljer att köpa mat ändå.

Ha en bra midsommar allihopa!

Inga kommentarer: