fredag 12 juni 2009

Imorn tar jag examen

Imorn är det min sista dag i Medieinstitutets lokaler. Jag tar examen. Alla uppgifter är gjorda, alla föreläsningar är klara. Allting är faktiskt färdigt. Nu är det bara den ovissa framtiden som väntar.

Det är med blandade känslor man lämnar skolan. Jag känner att jag gjorde helt rätt val när ja för två år sedan valde bort min heltidstjänst på Statoil för studier. Helt rätt val! Har trivts med det mesta på min utbildning. Många bra och inspirerande föreläsare, många nya vänner i klassen. Men jag vet inte om jag känner mig helt färdig. Jag skulle gärna haft lite, lite till. Kanske skriver jag så eftersom jag från och med måndag är arbetslös. Eller arbetslös är jag inte. Jag har rätt mycket att göra med olika saker, men jag har ingen inkomstkälla.. förhoppningsvis kommer det något snart dock.

Nu ska jag sova och sen imornbitti komma på vad man ska ha för examenskläder.

1 kommentar:

Michelle sa...

Grattis grattttiis! Hoppas du får en bra dag och att du hittar ett betalande jobb snart!!