måndag 1 juni 2009

Dåligt uppdaterande

Jag vet att mitt uppdaterande här den senaste tiden har minskat. Vet inte riktigt varför det har blivit så. Tidsbrist. Motivation. Det är väl kanske några faktorer.

Nu har jag sista veckan här på min praktikplats. Sen har vi en skolvecka kvar. Sen är det slut. Då är det en oviss framtid som väntar.

Än så länge är min sommar helt oplanerad. Jag har flera lösa trådar och jag har en hel del jobb att göra, men ingen hundraprocentig inkomstkälla. På Snowfall, där jag är just nu, har jag fått uttryckt för mig att de vill ha mig kvar. Frågan är bara i vilken mån. Har haft möte med min handledare idag och det beror lite på hur det kommer att se ut under sommaren för dem. Sommaren brukar ju normalt sätt vara en ganska så lugn period. Det som spelade in var ju om jag kunde budgeteras under sommaren. Så vi får se hur det blir. Jag hoppas iaf väldigt mycket på det!

Med Onepair och hela strumpgrejjen kommer det bli en hel del jobb. Frågan är dock när man kommer kunna börja ta ut lön. Det är väldigt oklart än så länge.

Så från och med den 13 juni kommer jag ha sommarlov. Ett sommarlov som förhoppningsvis blir kort, men kanske blir långt. Jag är hur som helst positiv och tror att framtiden kommer bli ljus. Det känns som det iaf så det är bara att hålla tummarna.

Jag ska försöka komma igång med lite mer uppdaterande här också.

Hej

Inga kommentarer: