tisdag 2 juni 2009

Fotbollscomeback

Efter småskavanker och tidsbrist så var jag ikväll på min första fotbollsträning på flera veckor. Det kändes. Både i ben och flås. Nu måste det bli ändring i tränandet. Körde väldigt hårt de första tre-fyra månaderna av året och märkte stora resultat. Har nog aldrig varit så vältränad som jag var då.

Sen efter det har det blivit ett förfall och min kondition och styrka har blivit sämre. Beach-09 känns mindre aktuellt nu än vad den gjorde i början av april. Trist.

Nu har jag iaf varit på fotbollsträning och det var riktigt kul! Denna säsong har vårt lag verkligen fått ett lyft vad gäller träningsmässigt. Resultatsmässigt däremot har det av ngn anledning gått betydligt sämre. Kanske har ett samband?

Nu ska jag äta något och sen bestämma mig för om jag orkar gå upp och köra ett första gympass på två veckor imornbitti innan jobbet....får se hur det blir med det

Inga kommentarer: