onsdag 29 juli 2009

Vore ju rätt okej med ett betalt jobb nu

Hade en mysig helg med familjen minus bror på landet nu i helgen. Det var riktigt skönt att komma bort från det normala en stund och bara känna frid och lugn. Jag passade även på att fiska upp en elva abborrar då jag var där vilket var trevligt :)

Väl här hemma så fortsätter jag med arbetssökande. Har börjat gå in i en mer desperatare fas nu. Det är ju fortfarande så att jag har arbete att göra, men jag behöver ha något där jag kan få en mer stabilare inkomst för just nu. Det skulle vara väldigt trevligt.

Där jag var på praktik, på Snowfall, har de ju sagt att de vill anställa mig. Frågan är bara när och hur jag ska få tag på dem... han som var min handläggare där har varit rätt oanträffbar senaste tiden.

Har hur som helst sökt två olika webbredaktörsjobb idag. Det dumma är att bägge är i Stockholm och det betyder resor och mindre tid för annat. Som exempelvis de andra jobb jag har, typ trollkarl och onepair. Men vi får se hur det löser sig. Just nu skulle det iaf känans riktigt, riktigt skönt med ett betalt jobb. Bara ett litet.

1 kommentar:

Lotta Ekberg sa...

håller helt med.....good luck